Реєстрація бізнесу

Реєстрація бізнесу

В Україні на відміну від багатьох розвинених країн для того, щоб почати займатися підприємницькою діяльність, треба отримати дозвіл на державному рівні. Організація та проведення всіх комерційних процесів стає можливим лише за умови, коли відбулася реєстрація бізнесу за встановленими вимогами.

Юридична агенція «INEO» пропонує кваліфіковану допомогу досвідчених правників для того, щоб убезпечити себе від помилок при відкритті власної фірми або при бажанні розвивати свій бізнес. Вся процедура виконання такого замовлення провадиться на основі ретельного планування та підготовки всіх потрібних управлінських рішень.

Фахівці нашої компанії проконсультують і розкажуть, як правильно здійснюється реєстрація фірми. ТОВ, а також допоможуть уникнути так званих «підводних каменів», через які підприємства закриваються, стають банкрутами та допоможуть у відкриті власного бізнесу. Саме тому, організація і здійснення бізнесу в Україні стає можливим тільки після проведення його державної реєстрації.

Який формат підприємства краще вибрати

Відомо багато можливих організаційно-правових форм ведення бізнесу в Україні – фізична особа – підприємець, приватне підприємство (або як прийнято говорити – ПП), товариство з обмеженою відповідальністю  ТОВ, закрите акціонерне товариство і т.п.

Вам доступний цілий спектр послуг, наприклад зареєструвати компанію за кордоном, є і звичайна реєстрація СПД, можна навіть відкрити будівельну фірму або відкрити клінінгову компанію. Але на ділі, різноманітність наших послуг набагато більша. Крім вищеперерахованих пунктів ви можете також зробити реєстрація фінансової компанії або стандартну реєстрація ФОП та відкрити ТОВ.

Ми надамо вам повну допомогу у відкритті ТОВ та в реєстрація офшорних компаній. Тільки завдяки нашій компанії, ви зможете уникнути безлічі проблем, спростити собі життя і зможете навіть відкрити ІП під ключ, як і оформити будь-яку компанію в вигляді послуги реєстрації ТОВ під ключ.

Переваги співпраці з найкращими юристами України

Наші фахівці максимально оперативно та якісно втілять ваш вибір в житті. Для цього ми розробляємо проекти установчих документів обраної вами організаційно-правової форми, організуємо нотаріальне посвідчення установчих документів, здійснюємо всі дії, необхідні для реєстрації підприємства та постановки його на облік в податкових органах, установах статистики, закладах пенсійного фонду та всіх фондах соціального страхування.

Крім цього, наші фахівці отримають дозвіл на виготовлення печаток і штампів, виготовлять друк вашої нової компанії та підготують пакет документів, необхідний для відкриття рахунків в банківській установі. У разі необхідності, ми отримаємо свідоцтво платника ПДВ та/або єдиного податку.

В залежності від складності завдання та об’єму потрібних для його вирішення операцій можна замовити один з чотирьох пакетів послуг, що відрізняються між собою вартістю, переліком послуг та термінами виконання – «Економ», «Стандарт», «Під ключ», «Преміум».

Великий досвід роботи в цій сфері, індивідуальний підхід до кожного клієнта, висока якість та оперативність роботи, а також помірна вартість наших послуг допоможуть Вам досягти поставленої мети.

Якщо ви маєте потребу в реєстрації бізнесу та шукаєте надійних помічників у вирішенні цієї проблеми, досить даремно витрачати час – звертайтеся в агенціє «INEO»!

Ми гарантуємо максимальну швидкість та професійне виконання завдань будь-якої складності.

Пакет послуг з реєстрації «ЕКОНОМ»
від 1500 грн
  • Безкоштовна консультацію з питань реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю;
  • Консультація з питань найменування та перевірка відсутності подібної назви підприємства у Єдиному державному Реєстрі;
  • Підбір оптимальних КВЕД (видів економічної діяльності), відповідно до запланованої діяльності компанії;
  • Консультація з вибору оптимальної системи оподаткування для підприємства;
  • Розробка установчого документу (Статуту із зазначенням повноваження органів управління, компетенції, порядком прийняття рішення, вступу та виходу учасників);
  • Підготовка повного пакету документів (Протокол про створення, заява про державну реєстрацію створення юридичної особи).
  • Термін виконання – 1-2 дні
Пакет послуг з реєстрації ТОВ «СТАНДАРТ»
від 2500 грн
  • Безкоштовна консультацію з питань реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю;
  • Консультація з питань найменування та перевірка відсутності подібної назви підприємства у Єдиному державному Реєстрі;
  • Підбір оптимальних КВЕД (видів економічної діяльності), відповідно до запланованої діяльності компанії;
  • Консультація з вибору оптимальної системи оподаткування для підприємства;
  • Розробка установчого документу (Статуту із зазначенням повноваження органів управління, компетенції, порядком прийняття рішення, вступу та виходу учасників);
  • Підготовка повного пакету документів для (Протокол про створення, заява про державну реєстрацію створення юридичної особи);
  • Подача повного пакету документів на реєстрацію та проведення державної реєстрації ТОВ;
  • Реєстрація Товариства з обмеженою відповідальністю;
  • Отримання офіційних документів ТОВ (Статут, Виписка);
  • Виготовлення печатки.
  • Термін виконання – 2-3 дні
Пакет послуг з реєстрації ТОВ «ПІД КЛЮЧ»
від 4000 грн
  • Безкоштовна консультацію з питань реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю;
  • Консультація з питань найменування та перевірка відсутності подібної назви підприємства у Єдиному державному Реєстрі;
  • Підбір оптимальних КВЕД (видів економічної діяльності), відповідно до запланованої діяльності компанії;
  • Консультація з вибору оптимальної системи оподаткування для підприємства;
  • Розробка установчого документу (Статуту із зазначенням повноваження органів управління, компетенції, порядком прийняття рішення, вступу та виходу учасників);
  • Підготовка повного пакету документів (Протокол про створення, заява про державну реєстрацію створення юридичної особи);
  • Подача повного пакету документів на реєстрацію та проведення державної реєстрації ТОВ;
  • Реєстрація Товариства з обмеженою відповідальністю;
  • Отримання офіційних документів ТОВ (Статут, Виписка);
  • Виготовлення печатки ТОВ (2-3 рівня захисту);
  • Подача повідомлення в податкову про прийняття працівника на роботу;
  • Реєстрацію ТОВ в податковій платником ПДВ або реєстрація платником єдиного податку;
  • Отримання Витягу з реєстру платників ПДВ або Витягу з реєстру платників єдиного податку
  • Термін виконання – 2-5 днів
Пакет послуг з реєстрації ТОВ «ПРЕМІУМ»
від 10000 грн
  • Безкоштовна консультацію з питань реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю;
  • Консультація з питань найменування та перевірка відсутності подібної назви підприємства у Єдиному державному Реєстрі;
  • Підбір оптимальних КВЕД (видів економічної діяльності), відповідно до запланованої діяльності компанії;
  • Консультація з вибору оптимальної системи оподаткування для підприємства;
  • Юридична адреса для реєстрації ТОВ з поштовим і секретарським обслуговуванням терміном на 1 рік;;
  • Розробка установчого документу (Статуту із зазначенням повноваження органів управління, компетенції, порядком прийняття рішення, вступу та виходу учасників);
  • Підготовка повного пакету документів (Протокол про створення, заява про державну реєстрацію створення юридичної особи);
  • Подача повного пакету документів на реєстрацію та проведення державної реєстрації ТОВ;
  • Реєстрація Товариства з обмеженою відповідальністю;
  • Отримання офіційних документів ТОВ (Статут, Виписка);
  • Виготовлення печатки ТОВ (2-3 рівня захисту);
  • Подача повідомлення в податкову про прийняття працівника на роботу;
  • Реєстрацію ТОВ в податковій платником ПДВ або реєстрація платником єдиного податку;
  • Отримання Витягу з реєстру платників ПДВ або Витягу з реєстру платників єдиного податку.
  • Ключ електронного цифрового підпису (ЕЦП)
  • Термін виконання – 2-5 днів

За результатами реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю Ви отримуєте

  1. Виписку про реєстрацію ТОВ.
  2. Протокол про створення ТОВ.
  3. Статут та Опис ТОВ.
  4. Наказ про призначення керівника.
  5. Печатка (2-3 рівня захисту).
  6. Витяг платника ПДВ або Витяг платника єдиного податку.
  7. Ключі Електронного цифрового підпису (ЕЦП).
  8. Юридична адреса з поштовим і секретарським обслуговуванням терміном на 1 рік.
  9. Консультацію з питань подальшого подання податкової звітності.

Яку інформацію необхідно надати

  • визначитись з кількістю засновників (учасників) майбутнього ТОВ (ними можуть бути юридичні та/або фізичні особи, резиденти/нерезиденти в кількості від 1 та більше осіб);
  • надати нам найменування майбутнього ТОВ задля перевірки його в реєстрі на предмет тотожності з вже існуючими;
  • вказати/описати види діяльності ТОВ (чим буде займатися підприємство, щоб ми правильно підібрали коди КВЕД);
  • надати адресу для реєстрації (юридичну адресу можна придбати у нас);
  • визначитись з розміром статутного капіталу (мінімальний розмір законодавчо не визначений). Тобто, статутний капітал може дорівнювати одній гривні або, наприклад, одному мільйону;
  • вказати порядок формування статутного капіталу: грошима або майном (офісними меблями, технікою, транспортним засобом тощо);
  • визначитись з кандидатурою керівника (директора);
  • надати паспортні дані та ідентифікаційні коди на засновників та керівника;
  • надати інформацію, чи зареєстровані засновники як фізичні особи-підприємці та, чи є вони учасниками інших ТОВ.
Пакет послуг з реєстрації ФОП «СТАНДАРТ»
від 800 грн
  • Підбір оптимальних КВЕД (видів економічної діяльності), відповідних планованої діяльності ФОП;
  • Консультація з вибору оптимальної системи оподаткування для ФОП;
  • Підготовка повного пакету документів для реєстрації ФОП;
  • Подача пакету документів державному реєстратору;
  • Реєстрація Фізичної особи-підприємця;
  • Отримання офіційних документів ФОП (Виписка);
  • Реєстрацію ФОП платником ПДВ або реєстрація платником єдиного податку.
  • Термін виконання – 1-2 дня
Пакет послуг з реєстрації ФОП «ПІД КЛЮЧ»
від 2000 грн
  • Підбір оптимальних КВЕД (видів економічної діяльності), відповідних планованої діяльності ФОП;
  • Консультація з вибору оптимальної системи оподаткування для ФОП;
  • Підготовка повного пакету документів для реєстрації ФОП;
  • Подача пакету документів державному реєстратору;
  • Реєстрація Фізичної особи-підприємця;
  • Отримання офіційних документів ФОП (Виписка);
  • Отримання Довідки з ЄДРПОУ (Статистика);
  • Виготовлення печатки ФОП (2-3 рівня захисту);
  • Реєстрацію ФОП платником ПДВ або реєстрація платником єдиного податку;
  • Купівля та реєстрація в податковій інспекції книги обліку доходів (для єдиного податку);
  • Отримання витягу платника ПДВ або витяг платника єдиного податку.
  • Термін виконання – 1-3 днів

За результатами реєстрації Фізичної особи-підприємця Ви отримуєте:

  1. Виписку про реєстрацію ФОП.
  2. Печатку (2-3 рівня захисту).
  3. Довідку з ЄДРПОУ (Статистика).
  4. Зареєстровану в податковій інспекції книгу обліку доходів.
  5. Витяг платника ПДВ або Витяг платника єдиного податку.
  6. Консультацію з питань подальшого подання податкової звітності.